tirsdag den 24. april 2012

Bogindkøb

Min absolutte yndlingsgarnbutik er FILT som ligger i Hornslet. For godt et år siden overtog Nanna butikken, og hvis den ikke var skøn i forvejen, så er den det da i hvert tilfælde nu.

Der er tilført en masse nye garner og nye tanker... og det er lige efter mit hoved :-)

Lørdag bød på en tur derud - jeg skulle have fat i noget garn til en sjælevarmer / bolero, som skal varme mine skuldre, hvis vejret ikke viser sig fra sin skønneste side på vores bryllupsdag. Billede af den skal nok komme en gang når brylluppet er overstået :-) garnet kan i se her.


Helga Isagers STRIKKETØJ har længe været på ønskelisten, og Nanna havde lige et enkelt eksemplar tilbage, det var jeg nødt til at tage med hjem. Ydermere fandt jeg et gammelt nummer af FILATI med dansk oversættelse indeni, som også kom med. Der er indtil flere opskrifter i, som lige med et par ændringer kan blive til nogle fantastiske kreationer.



2 kommentarer:

  1. Jeg er sikker på at du bliver gudindesmuk på bryllupsdagen med eller uden sjælevarmer. Glæder mig til at se billederne bagefter! :)

    SvarSlet
  2. Gudindesmuk er et stort ord!!! Men du skal nok få lov at se billeder :-)

    SvarSlet