fredag den 10. august 2012

Holy Cowl

Til markedet, som min veninde skal med på, er der blevet produceret et Holy Cowl i et lækkert gråt garn.

Morgensolen i indkørslen var det eneste sted, hvor jeg kunne få mønsteret rigtigt med på billedet (og hvor er det dog et elendigt billede... må hellere se, om jeg ikke lige kan finde en model senere i dag, så i kan se hvordan det sidder på.


Faktaboks
Mønster: Holy Cowl af Hillary Hunt
Pind: 13 mm
Garn: venindens lager (det virker som et tubestrikket garn)
Ultranemt at strikke, jeg overvejer lidt at bruge samme mønster, men på tyndere pinde og med mange flere masker...

2 kommentarer:

  1. Så blev du færdig. Du er altså vaks på pindene!
    Tror mønstret også vil gøre sig rigtig godt på tyndere pinde - glæder mig til at se når du eksperimenterer med det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Synes nu ikke jeg er specielt vaks... synes generelt du får mere fra hånden end mig :-)

      Skal nok lige lidt længere hen inden jeg kommer til det eksperiment. Når markedsstrikningen er overstået, så venter en trøje på at blive strikket.

      Slet