mandag den 3. september 2012

Uldfisken

Da jeg flyttede "hjem" til Silkeborg-egnen igen, kastede jeg min kærlighed på garnbutikken FILT i Hornslet, her kunne man få alt under et tag, og der var altid noget nyt og spændende at kigge på, og ikke mindst spændende strikkecafé'er og foredrag.

Bigger, som havde butikken blev syg, og ledte efter en kompetent arv-tager. Nanna er trådt til, har overtaget butikken, lavet om, sat sit eget præg på det hele, og det er blevet endnu mere fantastisk. Og så gør det jo heller ikke noget, at Nanna bare er en skøn pige, med ben i næsen, og har nogle fantastiske ideer.

I lørdags skiftede butikken navn til ULDfisken, og en ny hjemmeside fulgte med. Her er alt, hvad hjertet begærer.

En lille konkurrence har hun også skudt igang, så lige nu kæmper jeg med at finde ud af, hvordan en ULDfisk egentlig ser ud.


Kig ind på ULDfisken.dk - følg med på aktivitetskalenderen, der sker en masse spændende i løbet af efteråret, og måske ses vi derude :-)

4 kommentarer:

  1. Spændende, så godt på webstrik at Bigger måtte stoppe på gr. af sygdom. Dejligt at butikken lever videre. Må lige kigge på den...

    SvarSlet
    Svar
    1. Bigger var med i butikken det første stykke tid efter overdragelsen, og var en del af strikkecafé'erne også, men her i foråret var det slut. Men jeg er helt sikker på, hun var glad for at butikken ikke lukkede, men lever videre :-)

      Slet
  2. Ih hvor spændende! : )
    Det skal lige tjekkes nærmere ud. Jeg ved heller ikke hvordan en uldfisk ser ud?!?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har et bud, men det kommer ikke på inden tidsfristen for konkurrencen er slut ;-)

      Slet